مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 22:402023-10-25سياسي

استان های شمالی تنفسگاه کشور هستند/ مسافر به گردشگر تبدیل شود


استاندار مازندران، استان های شمالی را تنفس گاه کشور دانست و یادآور شد: مردم به دنبال بهره مندی از جنگل و دریا هستند و لذا با یک تعامل و همدلی و هماهنگی باید زمینه ای را فراهم کنیم که مسافر به گردشگر تبدیل شود.

- ایسنا/گیلان استاندار مازندران، استان های شمالی را تنفس گاه کشور دانست و یادآور شد: مردم به دنبال بهره مندی از جنگل و دریا هستند و لذا با یک تعامل و همدلی و هماهنگی باید زمینه ای را فراهم کنیم که مسافر به گردشگر تبدیل شود.

سید محمود حسینی پور امروز، سوم آبان ماه در اختتامیه طرح های سالم سازی دریا که در ساحل چمخاله برگزار شد، با بیان اینکه مردم بیشترین سفر را به استان های شمالی جهت بهره مندی از دریا و امکانات ساحل دارند، اظهار کرد: در سال های پس از انقلاب اقدامات خوبی برای رفاه مردم جهت بهره مندی از دریا و سواحل صورت گرفته، اما متناسب با نیاز مردم نبوده است.

وی با اشاره به فرمان رییس جمهور مبنی بر آزادسازی حریم 60 متری دریا و ایجاد توقع در مردم جهت افزایش برخورداری از دریا و ساحل، افزود: بخش اعظم این حریم 60 متری توسط دستگاه های دولتی و غیر دولتی تصرف شده بود و مردم امکان حضور نداشتند.

استاندار مازندران، گیلان و مازندران را دارای بیشترین سهم در آزادسازی سواحل دانست و تصریح کرد: به دنبال دستور رییس جمهور طی 20 روز این آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان های شمالی تنفسگاه کشور هستند/ مسافر به گردشگر تبدیل شود

استان های شمالی تنفسگاه کشور هستند/ مسافر به گردشگر تبدیل شود